Informatikai üzemeltetés

Informatika és irodatechnika egy kézben

A XXI. század emberének legfontosabb munkaeszköze az alkalmazott informatikai rendszer. A szakterületen megteremtett értéket, legyen az termék vagy szolgáltatás, értékesíteni, leszállítani és az eredményt megőrizni IT nélkül ma már lehetetlen. A versenyképesség egyik feltétele a megbízható és fejlett informatika. A piacon maradáshoz a szakterület fejlesztését össze kell hangolni az IT fejlesztésével és megbízhatóan kell tudni üzemeltetni. A meghibásodások kezelését tervezhetővé kell tenni, ebben segít Önnek a Printer Service Kft.

Adatbiztonság

Az idő pénz tartja a régi mondás, ma már ezt ki kell egészíteni azzal, hogy az adat is pénz! Biztonsági mentések, vírusvédelem, szoftver frissítések és jogosultságok kezelése nélkül nincsenek biztonságban az adataink.

Szolgáltatásaink

Zsarolóvírusok elleni védelem

Reméljük, hogy Ön még csak hírből ismeri az elmúlt években megjelent újfajta informatikai kártevőket a zsaroló vírusokat. Világszerte irodaházak, gyárak és kórházak váltak működésképtelenné  a vírus következtében és a fertőzések száma óráról – órára növekszik.

A hagyományos vírusvédelmi szoftverek ezzel a veszéllyel szemben hatástalanok, mert ez a károkozó egy új technológiára épül. Az operációs rendszerekbe beépített megoldások 60-70%-os biztonságot jelentenek a zsaroló vírusok elleni védelemben. Ez a helyzet egy vállalkozás számára egyet jelent a Damoklész kardjának esetével.

A Panda Security havidíjas szolgáltatása a piacon egyedüli megoldásként teljes biztonságot jelent és szakembereink támogatásával zökkenőmentesen bevezethető minden Windows alapú informatikai rendszerben.  Rugalmas licenszelési rendszerének következtében csak a használat után kell fizetni. A Panda Security más gyártóktól származó hagyományos vírusvédelmi megoldásokkal együtt is használható.

Hálózatfejlesztés

Megbízható hálózat nélkül értelmetlen bármiféle informatikai fejlesztéssel foglalkozni. Cégünk vállalja optikai és csavart érpáras strukturált hálózatok kiépítését akár 15 év garanciával. Az elvégzett munkáról részletes tervrajzot és mérési jegyzőkönyvet készítünk.




Átalánydíjas szolgáltatásunk elemei

Ügyfélszolgálat

Biztosítja az ügyfelek folyamatos informatikai üzemmenetének támogatását. Fogadja az ügyfelek megkereséseit, ütemezi a karbantartási és frissítési feladatokat. Elkészíti a havi jelentéseket. Üzletvitel számára döntéstámogatási adatokat képes szolgáltatni a vállalat és azon belül az informatikai működésről és annak minőségéről. Szerződött ügyfeleinknek a leggyorsabb megoldások egy kézben tartása a felmerülő problémákra. Hibajegy regisztrálás és nyomkövetés.   Egypontos és centralizált kapcsolatot biztosít a végfelhasználók és a IT szervezet között. Hétköznapi nyelvre fordítja az informatikai szakzsargont. Szaktanácsadás  az üzleti munkafolyamatok maximális hatékonyságáért. Támogatja az üzletvitel és az IT folyamatok mentén létrejövő változásokat.    

 

Távfelügyelet

Gyors segítség a legjobb segítség! Fennakadás esetén szakképzett kollégáink 10 percen belül távoli hozzáféréssel elhárítják a problémát. A fennakadásokat és nagyobb problémákat megelőzendő, kollégáink a háttérben rendszeresen ellenőrzik a felhasználók számítógépeit és az elvégzett munkákról havi jelentést küldenek.A monitoring rendszerrel rendelkező Ügyfeleinknél az általános karbantartáson túl megelőző intézkedéseket is végrehajtunk. A rendszer riasztásai és különböző értesítései alapján ugyanis következtetni lehet a jövőben várható hibákra. A tényleges meghibásodások jelentős részét így még azok megjelenése előtt kiküszöböljük.
 

Biztonsági mentések kezelése, felügyelete

A vállalat által az évek vagy évtizedek alatt létrehozott adatok a cég vagyonának fontos részét képezik ezért ez az informatikai üzemeltetési szolgáltatás legfontosabb eleme. A szolgáltatás indulásakor a biztonsági mentési stratégia kialakítása, az ütemezett karbantartások alkalmával a mentési folyamatok  ellenőrzése. Több évtizedes informatikai üzemeltetési tapasztalat alapján kijelenthető, hogy az adatokra leselkedő legnagyobb veszélyt úgy hívják, hogy emberi tényező. Ez lehet szándékos vagy vétlen törlés valamint lehet egyszerű vagy zsarolóvírus bevitel. Ezek ellen védekezni korszerű vírusvédelmi megoldásokkal valamint biztonsági mentési és rendszer visszaállítási stratégiával lehet.